Kijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse Mantsho

H&M heeft de beelden gedeeld van de samenwerkingscollectie met het Zuid-Afrikaanse label Mantsho.

Kijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse Mantsho

"Het is mijn Zuid-Afrikaanse liefdesbrief aan de wereld," zegt hoofdontwerper Palesa Mokubung in het persbericht van H&M. "Ik hoop dat klanten over de hele wereld blij zijn met het ensemble gebaseerd op de stand-out items van mijn laatste drie collecties."

Kijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse Mantsho

Het damesmodmerk Mantsho (dat 'black is beautiful' betekent) bestaat sinds 2004. De samenwerkingscollectie MantshoxH&M is vanaf 15 augustus verkrijgbaar in alle Zuid-Afrikaanse H&M winkels, bij geselecteerde flagshipstores wereldwijd en via de online shop. In Nederland is de collectie te koop in het Rotterdamse vlaggenschip, zo meldt H&M aan FashionUnited. Prijzen varieren van 19,99 euro voor een paar oorbellen tot 99,99 euro voor een maxi-jurk.

Kijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse Mantsho

Onlangs werd ook bekend dat H&M een lokale samenwerking heeft in China heeft opgezet met de modeontwerper Angel Chen. Deze collectie wordt gelanceerd in september, maar is niet in Nederlands verkrijgbaar.

 

Kijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse MantshoKijken: de samenwerking van H&M en het Zuid-Afrikaanse Mantsho

Foto’s: MantshoxH&M

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN