Labfresh, het bedrijf dat vlek- en geurtjes werende tops ontwikkelt, breidt uit naar broeken. Het bedrijf lanceerde het item zoals gewend met een Kickstarter campagne. Binnen twee uur werd het financieringsdoel al gehaald, zo meldt het bedrijf in een persbericht.

De nieuwe productcategorie wordt gestart met een katoenen broek in het marine blauw en beige. Ook deze broeken zullen hydrofoob en geurbestendig zijn. De levering van de broek is gepland voor april 2020. Binnen een dag werden meer dan 60.000 voorbestellingen gedaan door meer dan 500 supporters. “In 2,5 jaar tijd hebben meer dan 12.000 mensen uit 98 landen ons geholpen onze technologie te ontwikkelen door crowdfunding pre-orders te plaatsen. We hebben nooit durven hopen op zo’n reactie toen we in 2017 ongeveer 300 euro besteedden aan het opnemen van de eerste Kickstarter-video in ons appartement,” aldus Kasper Brandi Petersen, mede-oprichter van Labfresh, in het persbericht.

Labfresh richt zich op mannenmode en heeft het uitgangspunt “minder kopen, minder wassen, langer dragen”. De t-shirts en overhemden hoeven bijvoorbeeld door de antibacteriele technologie gemiddeld slechts na 3,5 dag pas gewassen te worden. De kleding stoot rode wijn, koffie en olievlekken af. Het assortiment bestaat inmiddels uit overhemden, t-shirts en polo-shirts.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN