Lidl lanceert Heidi Klum lijn op catwalk NYFW
bezig met laden...
De Heidi Klum kledinglijn voor supermarktketen Lidl is vanaf half september in de winkel verkrijgbaar. Internationaal wordt de collectie in 28 landen verkocht. Dat zijn meer dan 10.000 Lidl-filialen en 3 online shops. De nieuwe lijn krijgt bovendien een flitsende aftrap op een internationaal podium: het bedrijf organiseert een catwalkpresentatie tijdens New York Fashion Week. Dat meldt Lidl in een persbericht.
"Tot nu toe dachten mensen bij Lidl niet meteen aan fashion. Door onze samenwerking met Heidi Klum als creatieve inspiratiebron en succesvol ontwerpster willen we daar verandering in brengen. #LETSWOW (dat is de naam van de eerste collectie, red.) staat voor plezier in fashion en is verrassend, net zoals de opwachting van Lidl in de modewereld," zegt Christine Braun van Lidl Nederland.
In de collectie blazers met panterprint en kanten tops, bomberjacks en skinny jeans. Prijzen lopen van 7 tot 20 euro, alleen het leren bikerjack is iets duurder dan Lidl-klanten gewend zijn, het kost rond de 50 euro.