Marc O’Polo blaast Pure-lijn nieuw leven in
bezig met laden...
Marc O’Polo Pure is terug. Dit bevestigt het merk tegen FashionUnited.de. Het merk herlanceert de lijn voor het herfst/winter 2019 seizoen, zo is te lezen in een persbericht.
De lijn heeft jaarlijks een pre-collectie, twee hoofd collecties en een trend capsule. De prijs van de lijn ligt 30 procent boven het niveau van Marc O’Polo Casual. Het merk omschrijft de lijn als de ‘hedendaagse’ collectie. Alle producten worden gemaakt in Europa.
“De aanpak van de ontwikkeling van de collectie is new. Lifestyle thema’s zijn de focus van de collecties en zijn de oplossing voor de traditionele seizoensconcepten. “Samen met het team hebben we een concept bedacht waarin Marc O’Polo nieuw, modern en innovatief is,” aldus CPO Susanne Schwenger van Marc O’Polo in het persbericht. “Het start allemaal bij het materiaal, we gaan geen compromis aan en creeeren daardoor de nieuwe Marc O’Polo Pure tijdsgeest met nieuwe unique selling points.”
De premium lijn is de derde lijn van Marc O’Polo, het merk heeft ook nog de casual en denim lijn. De Pure lijn zal eerst alleen in Oostenrijk en Zwitserland verkocht worden via distributiepartners, zo meldt het merk. “We zien in de toekomst ook grote potentie voor andere Europese landen en in Azië,” aldus Schwenger.