MODEFABRIEK #44 | The great get-together
bezig met laden...
21 & 22 januari 2018 staat de wintereditie van Modefabriek op de kalender: de niet te missen fashion trade get-together in Amsterdam. Inspirerend en prikkelend, informatief en bemiddelend, toegankelijk en intiem; Modefabriek is waar alle fashion avours en tribes elkaar ontmoeten en samen een grote, door creativiteit gedreven community vormen.
LET’S GET TOGETHER
De Millennials, Generatie Y, inmiddels de grootste en meest invloedrijke groep consumenten, en hun opvolgers, Generatie Z, de Digital Natives, laten ons zien dat online en o ine perfect samengaan. Dachten we even dat iedereen - ieder voor zich - achter het beeldscherm zou verdwijnen, blijkt het tegenovergestelde het geval. Juist omdat iedereen tegenwoordig zoveel ‘online leeft’ - werken, shoppen, leren, creëren, delen, communiceren, ontdekken, genieten - wordt alles wat online gebeurt extra belangrijk.
We willen juist echte ervaringen opdoen, interessante mensen ontmoeten en echte gesprekken voeren, samenwerken, ergens bij horen, nieuwsgierig en opgewekt samenkomen rond het ‘knapperende kampvuur’ van alles wat nieuw is (en daar alles van willen weten). Dus: getting together it is!
A PLACE TO MEET: P2P
Modefabriek wordt dit seizoen helemaal opnieuw ingericht met speciale aandacht voor alles wat ‘More Than Mode’ is, meer dan de letterlijke ‘trade’ van collecties tonen en inkopen. ‘Trade’ mag dan de kern zijn, maar die kan niet zonder de More Than Mode’-context waar we elkaar inspireren en uitdagen om ons de nieuwste ontwikkelingen in ons vak eigen te maken. Naast B2B gaat alle aandacht dus naar P2P: it’s a People to People business!
Dit laatste speelt zich af tussen alle bedrijvigheid door: centraal in iedere hal met zijn speci eke community komt een ‘Strip’ met inspirerende shops, installaties, podia, bars en lunch break hang outs, en tussen alle ‘tribes’ van exposerende brands vind je nog meer platforms voor bijzondere producten, ontmoeting en kennisuitwisseling. Een ‘theater voor ervaringen’ zoals McKinsey ook de toekomstige rol van de stenen winkel onlangs benoemde op de International Luxury Conference van The New York Times.
Modefabriek is het event waar alles en iedereen samenkomt om te beleven en te bespreken wat nieuw, interessant, spannend en onvermijdelijk is. Zorg dat je erbij bent!
In de bijlage vind je alvast de blauwdruk van de geheel vernieuwde indeling van Modefabriek. In volgende berichten geven we je een idee van wie je daar zoal zult ontmoeten!
Voor meer informatie bezoek de website www.modefabriek.nl/en/