Moederbedrijf Sapph lanceert boxermerk Ultraman
bezig met laden...
De Ultraviolet Group, moederbedrijf van zowel Sapph als Ultraviolet, heeft een nieuw merk gelanceerd. Het boxermerk Ultraman is toegevoegd aan het portfolio. Het gaat om een ‘luxe bodywear collectie voor heren, geïnspireerd op invloeden uit Hawaï met een exotische en krachtige vibe’.
De wens voor een eigen mannenmerk was er al langer bij Annique van der Zande, de oprichter en CEO van de Ultraviolet Group. Begin dit jaar haalde de groep al een kapitaalinjectie van 1,6 miljoen euro op. Uit het persbericht destijds bleek dat de nieuwe financiering onder andere gebruikt zou gaan worden voor de lancering van Ultraman.
De collectie van Ultraman bestaat nu uit een selectie katoenen en micro boxershorts. De basiscollectie in de kleuren wit, zwart en grijs is altijd verkrijgbaar. Daarnaast zal ieder seizoen een selectie aan nieuwe kleuren en prints worden toegevoegd. Prijzen liggen tussen de 39,95 voor een 2-pack boxershorts en 49,95 voor een 2-pack T-shirts.