• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Net-a-Porter en Mr Porter breiden personal shopping diensten uit

Net-a-Porter en Mr Porter breiden personal shopping diensten uit

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

EIP’s, de zogenoemde extremely important people, kunnen een extra service verwachten van Net-A-Porter en Mr Porter. De e-tailers bieden vanaf september dit jaar een try on & wait-bezorgdienst en consults.

De service wordt eerst uitgerold in Londen, gevolgd door New York en Hong Kong. De klanten kunnen door middel van hun personal shopper de nieuwe service aanvragen bij elke order die dezelfde dag geleverd wordt. Doordat de klanten thuis producten kunnen passen, kunnen de retours meteen meegenomen worden door de bezorger.

Daarnaast lanceren de e-tailers ook een op een consults die eveneens aangevraagd kunnen worden door middel van personal shoppers. Ook deze service is vanaf september dit jaar beschikbaar in onder andere Londen, New York, Hong Kong en Los Angeles.

“Mede door ons netwerk van personal shoppers, zijn we verheugd om deze nieuwe service aan te bieden aan onze meest betrokken en loyale klanten ter wereld. We zijn toegewijd aan deze innovatie om de winkelervaring te verbeteren en uiteindelijk een gepersonaliseerd tintje kunnen bieden om het leven van de klant makkelijker te maken,” aldus Alison Loehnis, voorzitter van Net-a-Porter en Mr Porter.

Een zelfde soort bezorgservice werd enkele maanden ook geïntroduceerd door Nederlands modemerk Josh V. Elke klant binnen de regio Amsterdam kan een product bestellen met de service.

Mr Porter
Net-a-Porter