Nieuw hoofdkantoor voor modemerk Nan
bezig met laden...
Het Nederlandse modemerk Nan heeft haar nieuwe hoofdkantoor geopend in Delftse Poort, in Rotterdam. Volgens het merk is het een nieuwe hoofdkantoor een belangrijke nieuwe stap in de ontwikkeling van het modebedrijf, dat zich volledig richt op zakelijke mode voor vrouwen met ambitie.
Op de nieuwe locatie heeft Nan een showroom om retailers te ontvangen en de collecties te laten zien. Directeur Nanda Schilperoort is in haar nopjes met de nieuwe locatie. “Ambitieuze vrouwen in representatieve functies zijn onze doelgroep. Ik vind het fantastisch dat we ons bedrijf nu kunnen voeren vanuit een locatie gelegen in het business district van Rotterdam.”
Sinds vorig jaar heeft het merk weer groothandelsactiviteiten, daar was het merk in 2011 mee gestopt. Schilperoort verkocht haar modemerk begin 2011 aan Ethics Kledingproducties uit Baarn. Nan had toen zo'n honderdvijftig verkooppunten in binnen- en buitenland. Later dat jaar werd het bedrijf failliet verklaard en nam Schilperoort haar label – met pakken en shirts voor dames - weer helemaal in eigen hand.