Profuomo zet dit najaar groots in op ‘the knitted shirt’

Herenmodemerk Profuomo trapt het herfst/winter 2018 seizoen af met een grootschalige cross mediale campagne rondom één van haar populairste producten: de jersey katoenen overhemden ofwel ‘knitted shirts’. In de maanden september en oktober staan er billboards met uitingen van het knitted shirt langs alle prominente snelwegen in Nederland en nemen de belangrijkste retail partners deel aan deze campagne via hun eigen on- en offline kanalen.

Vanaf 10 september zijn er op diverse locaties verspreid langs de Nederlandse snelwegen - onder andere langs de A4, A10 en A13 - billboards met campagnemateriaal te zien. Partners van het merk, zoals De Bijenkorf en The Society Shop haken grootschalig aan middels etalages, shop-in-shops, nieuwsbrieven, social media en ander promotiemateriaal. Het merk wil met deze campagne haar positie als specialist in moderne en innovatieve overhemden verder versterken en uitbouwen.

Over ‘the knitted shirt’

Comfort is de trend van nu. Het knitted shirt heeft het draagcomfort van een polo met de uitstraling van een overhemd. Profuomo’s knitted shirt is een slim-fit overhemd, gemaakt van een comfortabele jersey katoen piqué. Dit innovatieve product wint steeds meer aan populariteit.

Over Profuomo

Profuomo is onderdeel van het 3e generatie familiebedrijf Micro Fashion, dat in 1934 werd opgericht in Rotterdam. Het merk staat al jaren bekend om haar moderne en kwalitatief hoogwaardige collecties overhemden, knitwear, colberts, broeken, jassen en accessoires. Met oog voor detail en vakmanschap ontwikkelt Profuomo producten die maatschappelijk verantwoord en duurzaam zijn, voor zowel degene die ze produceert als degene die ze draagt.