Het Duitse online modeplatform Stylight, heeft een actie op poten gezet om aandacht te vragen voor Purple Day. De dag in maart bestaat sinds 2008. Purple Day is bedoeld om aandacht te vragen voor epilepsie.

Stylight vroeg meer dan vijftig modemensen, waaronder stylisten, ontwerpers en bloggers om een speciaal item uit hun garderobe te doneren voor een veilig. De opbrengst gaat naar het goede doel.

De veiling is voorzien van items van Vogue Nederland Fashion Editor Marije Goekoop, maar ook die van blogger Negin Mirsalehi, Saskia van Langevelde van Vogue Nederland en styliste Danie Bles. De CEO van Luisaviaroma doneerde een lederen Moschino tas, Olcay Gulsen van Supertrash een paarse portemonnee van haar merk en Sarah Bailey, redacteur van Red Magazine, een Dries van Noten jurk. Ook gaan Chloe ballerina's, een Miu Miu clutch en een Mary Katrantzou jumper onder de hamer.

De veilig loopt nog tot 2 april op purpleday.stylight.nl.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN