The Row stapt in mannenmode

Het merk van Mary-Kate en Ashley Olsen, The Row, breidt uit met mannenmode, zo blijkt uit een post op Instagram van het merk. Het is niet de eerste keer dat het duo zich waagt aan mannenmode, het lanceerde enkele jaren terug al een capsule collectie voor mannen.

Het merk, dat voornamelijk bekend staat als luxe merk voor vrouwen, focust zich voor de mannenmode op op maat gemaakte items en pakken. Denim items en knitwear behoren ook tot het aanbod, met prijzen tussen de 4000 en 7800 dollar (3400 en 6600 euro), zo meldt WSJ Magazine in een interview met het merk.

President van The Row, David Schulte tegen WSJ: “Er is geen mannelijke gelijke van de geraffineerde stijl die het merk heeft aangeboden aan vrouwen. Er zijn genoeg hoodies in de markt, maar niet genoeg plaatsen waar je een goed pak kan kopen.” Het concept voor de lijn was om kleding te maken voor de vrouwelijke klanten van The Row, aldus WSJ.

A post shared by The Row (@therow) on

photo: courtesy of the brand

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN