• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • UBM lanceert consumenten event

UBM lanceert consumenten event

Door Esmerij van Loon

21 jul. 2017

Mode

Beursorganisatie UBM, bekend van de Amerikaanse vakbeurzen NY Men's en NY Women's in New York en Magic in Las Vegas, gaat de Vintage@Intermezzo inkoopbeurs die in Augustus wordt gehouden, openstellen voor het brede publiek. De beurs voor dealers en inkopers van vintage mode krijgt een aparte sectie waar consumenten terecht kunnen voor authentieke kledingstukken en accessoires van merken als Missoni, Versace en Issey Miyake. Bezoekers moeten wel een toegangskaartje kopen voor 20 dollar. Dat heeft UBM bekendgemaakt.

Vintage@Intermezzo ging van start als onderdeel van de NY Women's beurs in samenwerking met curator en vintage-expert Bridgette Morphew van Morphew Concept. Vanwege het succes van Intermezzo voor high-end fashion, de sectie Vintage@Intermezzo en de populariteit van vintage mode onder consumenten, ziet UBM het consumenten-event nu als logische volgende stap.

Vintage@Intermezzo vindt begin augustus plaats in het Javits Center in New York.

Foto: UBM website