Het Franse modebedrijf Vanessa Bruno zet de tweede, meer betaalbare, Vanessa Bruno Athé collectie stop. Athé verdwijnt na de huidige najaarscollectie voor 2017. Vanessa Bruno lanceerde de tweede lijn in 1998, twee jaar nadat de eerste lijn op de markt kwam.

Hoofdreden is volgens het bedrijf het stroomlijnen en vereenvoudigen van het bedrijfsproces. De jongere look van Athé is in de hoofdlijn van Vanessa Bruno geïntegreerd. Het vernieuwde beeld is vorige week tijdens Paris Fashion Week gepresenteerd. Het Franse FashionNetwork omschrijft het vernieuwde Vanessa Bruno als vrouwelijker en meer volwassen, uitgewerkt en creatief, met een esprit bohème die herinnert aan Athé.

Vanessa Bruno, dochter van een Deense moeder en Franse vader, lanceerde haar eigen merk in 1996. In 1998 opende ze een eerste winkel in Parijs. Dat jaar wordt ook de eerste 'Cabas' tas op de markt gebracht. Een eenvoudige katoenen boodschappentas opgesiert met pailletten. De tas wordt een wereldsucces en is tot op de dag van vandaag verkrijgbaar.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN