Vans breidt ontwerpstrategie uit
bezig met laden...
Vans richt zich met de nieuwe UltraRange serie meer op comfort, grip en mobiliteit. Het merk ziet de introductie van de nieuwe productserie als de volgende stap in de schoentechnologie van Vans. De schoenen moeten op deze manier ‘beter in gebruik zijn op verschillende landschappen en levensstijlen’.
”Ontwerp en functionele productfeedback van onze atleten heeft een belangrijke rol gespeeld in de evolutie van de Vans-productontwikkeling”, aldus vice president van global product van Vans, Dave Solomon. “Omdat Vans blijft groeien, is het belangrijk dat we in contact blijven met de mensen die leven volgens de grondbeginselen van ons merk. We moeten producten uitbreiden via innovatieve technologie, terwijl het klassieke Vans-ontwerp behouden blijft in hun dagelijks leven.”
De schoenen in de UltraRange zijn ontworpen met extra demping in de zool door een speciale samenstelling, ademende materialen en een flexibele constructie waardoor de voet wordt omhult als een sok voor het maximale comfort.
De schoenen in de UltraRange-serie zijn vanaf 1 augustus wereldwijd te koop en worden verkocht voor 80 tot 110 euro.
Beeld: Vans