• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Victoria’s Secret & Co. lanceert nieuw merk voor ‘tweens’

Victoria’s Secret & Co. lanceert nieuw merk voor ‘tweens’

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode
Beeld: website Happy Nation

Victoria’s Secret & Co. lanceert een nieuwe merk, zo meldt het moederbedrijf van Victoria’s Secret in een persbericht. Het bedrijf lanceert Happy Nation, een merk voor ‘tweens’ - jongeren tussen de acht en dertien jaar.

Happy Nation biedt ‘maar inclusieve en gender vrije’ producten waaronder ‘sweats’, zwemkleding, bh’s, ondergoed en ‘family friendly body care’, aldus het persbericht. “Het merk richt zich op het maken van ‘judgement-free’ producten voor tweens die accepterend, inclusief en ondersteunend zijn,” aldus Victoria’s Secret & Co. Prijzen liggen tussen de 15 dollar voor shorts en 40 dollar voor een hoodie.

Happy Nation is op dit moment een merk dat alleen digitaal verkocht wordt. Er zijn geen plannen voor retail op dit moment. Daarnaast zal het merk de stap maken naar de metaverse door actief te zijn op een ‘populair game platform voor jongeren’ later deze zomer, aldus het persbericht.

Genderneutraal
Happy Nation
Victoria's Secret & Co.