Vingino lanceert nieuw kindermerk Raizzed

Een nieuw merk is de kindermodebranche ingestapt. Tijdens kindermodebeurs Sunday School was het debuut van Raizzed te zien, een merk van moederbedrijf Vingino.

De merknaam verwijst naar het feit dat de mensen achter het merk zijn ‘born and raizzed’ in denim. “Bij Raizzed vinden ze dat iedereen moet kunnen opgroeien in denim. Daarom ontwikkelen ze een collectie van hoge kwaliteit, tegen zeer scherpe prijzen,” aldus de omschrijving van het merk. Tijdens de beurs wordt vertelt dat bij Vingino vaak gevraagd is naar items tegen een lagere prijs. Dit paste niet bij Vingino maar door middel van Raizzed kan nu toch voldaan worden aan de vraag van de consument. Raizzed maakt gebruik van dezelfde kwalitatieve stoffen als Vingino, maar door de basic insteek van het merk, drijven de kosten van versieringen en bewerkingen niet de prijzen omhoog, zo blijkt tijdens de beursdag. Raizzed staat op het gebied van stijl geheel los van Vingino, zo benadrukt het merk tijdens de beursdag.

Het merk focust zich op jongens en meiden tussen de 2 tot 16 jaar. Het merk heeft een edgy en strakke stijl met een sterk kleurenpalet. Het merk oms chrijft zich als denim streetwear, urban lifestyle met unieke en kenmerkende wassingen.

Beeld: Raizzed

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN