Zalando Bread & Butter festival trekt 30.000 bezoekers
bezig met laden...
Het modefestival Bread & Butter by Zalando dat afgelopen weekend plaatsvond in Berlijn heeft volgens de organisatie 30.000 bezoekers getrokken. Dat betekent dat het festival 10.000 meer kaartjes heeft verkocht dan vorig jaar. "Ik ben heel enthousiast over wat ik de afgelopen dagen heb zien gebeuren," zegt Directeur Marketing Carsten Hendrich in een reactie tegen persbureau DPA. "Het festival is drie dagen lang uitverkocht. De sfeer was geweldig: grappig, creatief en inspirerend."
Tijdens het driedaagse modefestival van de online retailer toonden meer dan 40 labels hun collecties voor dit najaar aan consumenten, die ook ter plekke kleding konden bestellen. Merken zoals Adidas, Converse, Fila, Nike, Levi's, Jil Sander Navy en Topshop deden mee. Verder op het programma veel muziek, eten, exposities en een tentoonstelling van de grande dame van de Britse mode Vivianne Westwood.
Zalando kocht Bread & Butter in 2015. De online retailer heeft de voormalige modevakbeurs veranderd in een fashionfestival voor consumenten. Doel is Berlijn te ontwikkelen als mode-bestemming. Voor Zalando is het festival daarnaast een marketing-instrument.
Bread & Butter by Zalando 2017 in beeld. Alle foto's Zalando Facebook.