Zara onthult nieuw logo

Inditex-merk Zara heeft een nieuw logo gekregen, zo blijkt op de website van het Spaanse merk. In de winkels was het nieuwe logo al te spotten op de labels van de nieuwe collectie.

Het is de tweede keer in de geschiedenis van het merk dat het logo wordt aangepast. In 2010 werd voor het eerst het logo veranderd in de historie van Zara, dat in 1975 opgericht werd. De verandering in 2010 was het begin van een reeks veranderingen bij het merk. Destijds werd de inrichting van de winkels ook veranderd naar een moderner en strakker uiterlijk.

Of het nieuwe logo, waarbij de letters een stuk dichterbij elkaar zijn gezet, een hint is op meer veranderingen bij het merk, is nog onzeker. Wellicht is het Spaanse merk geinspireerd door de reeks nieuwe logo’s die in 2018 het modenieuws domineerde. Onder andere Balmain, Celine en Burberry introduceerden een nieuwe huisstijl.

Beeld: website Zara

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN