Podcast: Strategieën voor impactvolle merkproducten [Engels]
bezig met laden...
In deze aflevering van The Branding Business School benadrukt Victoria dat hoogwaardige, relevante merkproducten een krachtig marketinginstrument zijn en niet een onbelangrijke bijzaak. Ze raadt goedkope artikelen af die het merkimago kunnen schaden en pleit voor het ontwerpen van aantrekkelijke, nuttige producten die aansluiten bij de levensstijl en waarden van het publiek. Deze aanpak vergroot de merkherkenning, bevordert emotionele banden en zorgt voor voortdurende zichtbaarheid. Ondernemers leren strategieën om impactvolle merchandise te creëren die hun merk effectief weerspiegelt.
Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.