• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Binnenkijken bij Chasin’ nieuwe flagshipstore

Binnenkijken bij Chasin’ nieuwe flagshipstore

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

Nederlands jeansmerk Chasin’ heeft haar deuren geopend in Hoog Catharijne in Utrecht. In de nieuwe flagshipstore staan jeans en een omnichannel benadering centraal door het nieuwe winkelconcept.

In de winkel speelt de EGO-jeans, een kenmerkend 5 pocket jeans van het merk, een grote rol. Deze neemt dan ook een prominente plek in in het ontwerp mede dankzij de denimwall in de winkel. Beton, eikenhout en staal vullen het concept verder aan, naast de geurbeleving dankzij de EGO Black eau de toilette van Chasin’.

Chasin’ heeft ook gedacht aan omnichannel elementen in het nieuwe winkelconcept. Zo noemt het bedrijf in het persbericht ‘state of the art’ features zoals een digitaal scherm, maar ook op een tablet kan de volledige voorraad van het warenhuis bekeken worden. Op deze manier hoopt het merk ‘verloren verkopen’ tot een minimum te beperken. Ook is het mogelijk om online een bestelling te plaatsen en deze gratis op te halen in de winkel door middel van Click & Collect. Dit laatste concept is inmiddels in alle winkels van het Nederlandse merk geïmplementeerd.

Neem alvast een digitaal kijkje in de winkel door middel van de foto’s hieronder.

Beeld: Chasin'

Chasin'
hood catharijne