Deze modebedrijven winnen een publieksprijs tijdens de Shopping Awards 2025
bezig met laden...
De winnaars van de Shopping Awards 2025 zijn vrijdagavond bekendgemaakt. De prijzen worden ieder jaar toegekend aan de beste Nederlandse e-commercebedrijven. De hoofdprijs van de 23e editie ging naar online supermarkt Picnic, zo staat op de website. Daarnaast vielen diverse modebedrijven in de prijzen.
In de categorie dames- en herenmode is Tess V de grote winnaar. “Deze prijs is een geweldige bevestiging van onze continue groei en passie om onze klanten altijd de beste producten en diensten te bieden”, zo deelt het modemerk op LinkedIn. Tess V wordt opgevolgd door Topvintage en Suitable.
Zeeman staat op nummer één in de categorie baby- en kindermode, gevolgd door HappyBear Diapers. Voor ondermode en badkleding is Bamboo Basics uitgeroepen tot winnaar. De nummers twee en drie worden ingevuld door Farfallina.nl en Boxers.nl. My Jewellery neemt de winst in de categorie juweliers en mode accessoires mee naar huis. Buddha to Buddha en Zinzi eindigen op plaats twee en drie.
Er was ook een categorie voor schoenenmode. Hier is Shoefresh uitgeroepen tot winnaar, gevolgd door The Little Green Bag. (Mode) warenhuizen zijn ook onderverdeeld in een aparte categorie. De top drie bestaat uit: Wibra, Wehkamp en Hema.
De Stichting Shopping Awards werd in 2001 opgericht. Het organiseert en financiert onafhankelijke awardverkiezingen voor de e-commercebranche. De Shopping Awards worden ondersteund door Thuiswinkel.org. Met de uitreiking van de Shopping Awards hoopt de stichting een positieve bijdrage te leveren aan e-commerce.