Didi vernieuwt winkel in Hoofddorp volgens modernere richtlijnen van het merk
bezig met laden...
Het Nederlandse modemerk Didi heropende dit weekend zijn winkel aan het Polderplein in Hoofddorp. Dit deelt het modebedrijf in een persbericht. De verbouwing van de winkel sluit volgens Didi aan bij de koers het modelabel te vermoderniseren en te verduurzamen.
Naast de vertrouwde collecties van het merk zijn er in de verbouwde winkel tweedehands meubels en accessoires te koop. Een deel van het meubilair uit de eerdere winkel is opgeknapt en hergebruikt, waaronder tafels, stoelen en kastjes. Dit geeft de winkel naar eigen zeggen een vertrouwd en uniek gevoel.
Didi wil met haar vernieuwde winkel ‘een ontmoetingsplek zijn en haar klanten een fijne winkelervaring meegeven’. In de winkel is er daarom een ruime zithoek ingericht waar de klant koffie kan drinken en er zijn ruime paskamers ontworpen voor een comfortabele paskamer-ervaring.
Onlangs heeft het modebedrijf zijn maatseries verruimd; naast het toevoegen van de maat 34 is ook de maat 48 toegevoegd. “Iedere vrouw zal zich welkom voelen in deze winkel”, aldus Didi in het persbericht. Daarnaast heeft Didi, naast haar huidige modecollecties, ook haar eigen bodycare-lijn gelanceerd, die geheel vrij is van parabenen en niet wordt getest op dieren.
Over Didi
Didi is in 1980 opgericht en de kleding van de damesmodeketen wordt gekenmerkt door opvallende kleuren en prints. Het bedrijf heeft momenteel meer dan 80 Didi winkels in Nederland, waarvan 12 ‘pretty different’ concept stores. Het motto ‘pretty different’ legt volgens Didi precies uit wie de klant is. “Deze vrouw doet niet anders om anders te doen, ze is zoals ze is,” zo verklaarde de modeketen eerder.
Beelden: via Didi