Dit is de eerste concept store van Matinique
bezig met laden...
Begin juni opende op de Amsterdamse Utrechtsestraat de eerste Matinique Concept Store in Nederland. Anders dan veel monobrand stores, biedt de winkel een mooie mix van mode, kunst en design. Randy Koetsier, eigenaar van de Matinique Concept Store, wilde al langer een winkel die hij op geheel eigen wijze kon gaan neerzetten. Dankzij het nieuwe moederbedrijf DK Company is Matinique een nieuwe weg ingeslagen en had het wel oren naar een nieuw concept, om het merk in Nederland weer op de kaart te zetten. FashionUnited presenteert: een interactief beeldverslag van het nieuwe retailconcept aan de Utrechtsestraat in Amsterdam.
Scroll met uw muis over de foto’s voor een toelichting van winkeleigenaar Randy Koetsier.
Matinique is sinds maart 2014 onderdeel van DK Company, dat ook de
labels Inwear en Part Two
In januari voegde DK Company ook de merken Culture, Pulz Jeans en Educe toe aan zijn portfolio, voor een bedrag van 60 miljoen Deense kroon (8 miljoen euro). In de komende jaren verwacht DK Company dat de jaaromzet dankzij de overnames zal stijgen naar 250 miljoen Deense kroon (33,5 miljoen euro).
Beeld: Matinique Concept Store