Edited lanceert Nederlandse online shop

Duitse multibrandretailer Edited - niet te verwarren met het Britse retail-onderzoeksbureau Edited - heeft een Nederlandse online shop gelanceerd, zo kondigt het bedrijf woensdagmiddag aan middels een persbericht. "Na de lancering in Duitsland is Edited klaar voor de Nederlandse markt," zo stelt het in de verklaring.

Edited werd in 2014 opgericht door de e-commerce startup Collins, een dochteronderneming van de Otto Group. Het bedrijf richt zich op vrouwen in de leeftijd van 15 tot 20 jaar. Edited's eigen collectie bestaat uit dameskleding, schoenen, badmode en sieraden. Het bedrijf presenteert elk seizoen twee trendcollecties, zo is in het persbericht te lezen. Via de Nederlandse webwinkel is de herfst/winter 2018 collectie straks verkrijgbaar.

Edited was al online actief in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De retailer heeft ook eigen winkels in Hamburg, Berlijn, München, Frankfurt am Main (Duitsland) en Wenen (Oostenrijk). In augustus opende Edited de eerste Nederlandse winkel in de Amsterdamse Hartenstraat. In Nederland en België is Edited ook verkrijgbaar bij onder andere We Are Labels.

Edited lanceert Nederlandse online shopEdited lanceert Nederlandse online shop

Beeld: Edited

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN