H&M Beauty opent eerste flagshipstores in Oslo
bezig met laden...
Modeketen H&M zet de opening van haar eerste twee H&M Beauty flagshipstores op de agenda, dat maakt H&M bekend in een persbericht. Beide winkels openen dit jaar in Oslo en tellen zo’n driehonderd vierkante meter.
Met de opening van de beauty flagshipstores wil de modegigant voldoen aan de vraag van de consument en de fysieke winkelervaring naar een hoger niveau te tillen. “H&M heeft de afgelopen jaren actief gewerkt aan haar eigen beautyorganisatie. Door het openen van deze winkels nodigt H&M Beauty klanten uit voor een gloednieuwe en verbeterde in-store ervaring”, schrijft H&M.
Het winkelconcept bevat een spa-achtige esthetiek. Voor de beautybar, deed H&M inspiratie op in een cocktailbar. In de beautywinkels worden H&M beautyproducten aangeboden, maar er zijn ook tachtig wereldbekende beautymerken te vinden.
Met de opening van twee beauty flagshipstores zet H&M een eerste stap richting haar doel om ‘fysiek en digitaal een beautyuniversum te creëren waar de klant zich kan laten inspireren en zijn hele look kan kopen’.