• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • H&M komt met digitale klantenkaart

H&M komt met digitale klantenkaart

Door Yasmine Esser

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Zelf noemt de Zweedse modeketen het nieuwe spaarsysteem liever een 'fanclub'. Fans kunnen via een sms’je lid worden en vanaf dat moment punten sparen bij elke H&M-aankoop die zij doen -in de winkel en online. Met de punten kunnen consumenten korting krijgen, maar ook toegang tot events.

H&M gaat met het nieuwe systeem consumenten toelaten tot designerevents in New York en Parijs en fotoshoots voor campagnes. Ook krijgen consumenten de kans rondleidingen te krijgen in de productielanden van de Zweedse modegigant.

Voor elke uitgegeven euro sparen klanten 1 punt. Na aanmelding en het verifiëren van de persoonsgegevens krijgen consumenten 50 welkomstpunten.

De digitale klantenkaart - via de H&M-app - is vooralsnog alleen in Nederland gelanceerd.

H&M