• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Hema telt eerste stemmen van consumenten

Hema telt eerste stemmen van consumenten

Door Yasmine Esser

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Hema heeft de eerste producten in prijs verlaagd. Zo zijn vlaaien 2 euro goedkoper geworden. Maar ook een babymeisjesvest kost minder, namelijk 6 euro.

De winkelketen riep vorige maand de hulp van consumenten in. Het bedrijf vraagt klanten te stemmen welke producten goedkoper moeten worden. Uit alle inzenders wil Hema een klantenpanel gaan oprichten. De leden van die groep worden een paar keer per jaar uitgenodigd voor overleg op het hoofdkantoor.

Ook V&D heeft de macht van de consument ontdekt. Op de website Blijmet.vd.nl kunnen consumenten meedenken over een nieuw winkelconcept van het warenhuis. Niet alleen V&D’s vaste klanten, maar iedereen die graag wil meepraten over de toekomst van het warenhuis kan zijn mening uiten over alle onderdelen van de warenhuisformule, zoals de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling.

HEMA