In Beeld: Triumph opent grootste winkel van de Benelux
bezig met laden...
Triumph opent haar deuren in de Kalverstraat in Amsterdam. De negende Nederlandse winkel is eveneens de grootste winkel van de Benelux.
Het pand telt zo’n 300 vierkante meter winkeloppervlakte en is ingericht volgens het nieuwe Triumph Tailoress Shop Concept. In deze opzet ligt de focus op gemak en overzichtelijkheid en heerst een warme en huiselijke sfeer door het gebruik van neutrale tinten zoals wit en beige. Centraal in de winkel zijn de ‘center of excellence’-platforms waar de nieuwste producten getoond worden en alle vijf de pasvormen van Triumph terugkomen op de paspoppen. Het ‘center of excellence’ leidt de klant geleidelijk langs alle submerken en lijnen van Triumph en naar de paskamers achterin de winkel.
“Deze spannende winkelopening in hartje Amsterdam, nog steeds een mode epicentrum in Europa, is een echte aanwinst voor Triumph,” aldus Sian Thomas, Head of Design van Triumph. “De Triumph collecties vertegenwoordigen een mix van vakmanschap (met meer dan 130 jaar lingerie ervaring), innovatie en stijl om te voorzien in de levensstijl van de moderne vrouw. Het nieuwe gebouw omarmt natuurlijk daglicht welke de Triumph collectie laat stralen, terwijl het ontwerp van de winkel een intieme look en feel presenteert, met extra aandacht voor onze paskamers omdat vrouwen zich comfortabel en op hun gemak moeten kunnen voelen in hun zoektocht naar de juiste beha.”
Grootste Triumph-winkel in de Benelux geopend
Alle submerken en lijnen van Triumph zijn terug te vinden in de winkel. Beauty-full voor de vollere vrouw, het klassieke Amourette en Seduction, het welbekende Shapewear, Modern Classics, Everyday en sportlijn Triaction by Triumph. Triumph lanceert eveneens het nieuwe submerk Florale in de winkel in Amsterdam. Een premium collectie met bloemenprints die zijn geïnspireerd op de verschillende seizoenen.
Alle ‘bestsellers’ van Triumph zijn in de winkel terug te vinden en zijn verkrijgbaar in basiskleuren zoals zwart, wit of beige en worden elk seizoen in een nieuwe trendkleur uitgevoerd. Veel van de bestsellers zijn modellen die al jaren in het assortiment zitten van het bedrijf dat ooit begon als corsetterie, zoals bijvoorbeeld de Amourette, een beha volledig uitgevoerd in kant.
De winkels in Tilburg, Nijmegen, Amstelveen en Hilversum zijn al omgebouwd naar het nieuwe concept. Triumph was voorheen ook aanwezig in de V&D met een eigen shop-in-shop, maar na het faillissement heeft het lingeriemerk weer een plek gevonden in een ander warenhuis, de nieuwe Hudson’s Bay filialen die deze maand zijn geopend.
Beeld: Triumph