• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Kijken: de nieuwe luxe mannenafdeling van De Bijenkorf Amsterdam

Kijken: de nieuwe luxe mannenafdeling van De Bijenkorf Amsterdam

Door Esther Hut

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

De Bijenkorf Amsterdam heeft de vernieuwde herenmode designerafdeling geopend. Op de eerste etage van het warenhuis prijkt de mannenkleding op een oppervlakte van ruim 500 vierkante meter. Naast de gebruikelijke merken, zijn er ook nieuwe designermerken toegevoegd zoals Givenchy, Balenciaga en Dsquared2.

Ook de schoenenafdeling onderging een make over. Onder andere het sneaker aanbod is een stuk groter geworden. Meer dan zestig merken, variërend van lokale sneaker merken tot bekende internationale luxemerken, worden aangeboden. Nieuwe merken die zijn toegevoegd aan het schoenenassortiment zijn Balenciaga, Bottega Veneta en Lanvin. Daarnaast heeft Tod’s zijn eerste shop-in-shop in de Benelux op de afdeling geopend.

In april maakte De Bijenkorf bekend de luxe strategie van het warenhuis inhoud te geven door geheel vernieuwde afdelingen te openen in de Amsterdamse flagshipstore. In het afgelopen halfjaar werd het warenhuis op De Dam flink verbouwd 'om de grootste luxeafdeling van de Benelux' te worden.

De Bijenkorf