• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Kijken: Het nieuwe winkelconcept van Brax in Nederland

Kijken: Het nieuwe winkelconcept van Brax in Nederland

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Brax introduceert het vernieuwde winkelconcept ‘smartline’ nu ook in Nederland. De nieuwe winkel in Den Haag, de tweede Nederlandse locatie van het Duitse merk, is ingericht volgens het concept.

“Het concept combineert smart technology met een lifestyle experience waar online en offline shopping elkaar vinden,” aldus het persbericht. De winkel van 250 vierkante meter ‘presenteert de premium casualwear van het merk op een eigentijdse manier’. De dames- en herencollecties hebben allebei een eigen etage gekregen in het ontwerp. Elke etage heeft een ‘gender specifiek interieur’. Dit betekent dat op de etage met damesmode meer lichte tinten en goud en bronskleurig staal zijn gebruikt en bij de herenmode donker leer en matzwart staal.

“Onze winkels en service die we daar bieden, krijgen met het Smartline concept een nieuwe lifestyle experience die past bij wat consumenten tegenwoordig verwachten,” aldus hoofd visual merchandising bij Brax, Marc Fuss. “Om publiek naar de binnensteden te trekken moeten retailers scherp blijven en hun winkels spannend houden, niet alleen qua collectieaanbod maar ook qua interieur.” Brax ziet het nieuwe concept als een manier om online en offline retail met elkaar te integreren door middel van ‘first class service en nieuwe technologie’.

Het Smartline-concept werd eerder al geïntroduceerd in Wenen. De winkel in Den Haag is de tweede winkel van Brax waar het concept gebruikt is.

Bekijk hieronder de eerste afbeeldingen van het winkelconcept in Den Haag:

Beeld: Brax

Brax
Kijken