Kijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail concept

Lacoste introduceert wereldwijd een nieuw premium retail concept, zo meldt het Franse merk in een persbericht. Met het nieuwe concept wil Lacoste de merkidentiteit versterken en verhogen.

“De nieuwe Lacoste winkel is ontworpen om een unieke ervaring neer te zetten. Het is de synthese van het merk en de maker, René Lacoste op één locatie: The Club,” aldus Thierry Guibert, CEO van Lacoste in het persbericht. “De sfeer van The Club is duidelijk nog voordat de winkel wordt binnengestapt. De layout is open om het licht binnen te laten en doet denken aan een tennisbaan - het groene betonnen paneel is een knipoog naar René Lacoste’s tennis oefenmuur.”

Het iconische Lacoste-product, de polo, heeft een prominente plek gekregen in het concept. Een flinke muur laat de diverse polo’s zien. De pashokjes doen denken aan een kleedkamer langs de tennisbaan.

Bekijk de eerste foto’s hier.

Kijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail conceptKijken: Lacoste introduceert nieuw premium retail concept

Beeld: Lacoste

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN