De Nederlandse modezoekmachine Kleding.nl heeft in 2016 het zusterbedrijf Fashiola uitgerold in tien nieuwe landen. De internationale expansie maakt deel uit van van de groeistrategie van het internetbedrijf zo meldt het in een persbericht.

“We hebben met Fashiola de ambitie om over de hele wereld actief te zijn. We geven daarom sinds begin 2016 vol gas op de internationale uitrol en hebben tot op heden al onze doelstellingen bereikt,” aldus Peter Langenkamp, directeur bij Kleding.nl.

Het blijft niet bij de huidige 15 landen waar Kleding.nl nu in aanwezig is. Voor 2017 staan er lanceringen in 10 nieuwe landen gepland.

Over Kleding.nl
Kleding.nl werd in 2012 gelanceerd. De online zoekmachine indexeert producten van de belangrijkste webshops waardoor gemakkelijk items te vergelijken zijn. Binnen twee jaar richtte Kleding.nl zich met het zusterbedrijf Fashiola ook op de buitenlandse markt. Na een expansie in Duitsland in 2013 volgde als snel Groot-Brittannië, Spanje en Frankrijk.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN