• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Men at Work lanceert mind workouts in de winkel

Men at Work lanceert mind workouts in de winkel

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

Vorig jaar kwam Men at Work met sportlessen, die consumenten in en rondom verschillende Men At Work-filialen konden volgen. Nu gaat de keten een stap verder en lanceert de ‘mind workout’, onder het motto ‘er goed uitzien begint in je hoofd’.

“Voortbordurend op de fysieke Menatworkout van vorig jaar worden de klanten van Men At Work dit jaar niet uitgedaagd tot squats of downward facing dogs, maar juist tot een brain challenge met slimme (bord)spellen,” laat Men at Work in een persbericht weten.

In vijf winkels in Nederland en België kunnen klanten mentale vaardigheden trainen door middel van het spelen van bekende bordspellen zoals Yahtzee, PimPamPet en Scrabble. Op deze manier wil de retailer de interactie tussen mensen stimuleren, naast het contact dat mensen via social media hebben.

Het evenement maakt deel uit van een serie initiatieven die de kledingketen sinds afgelopen jaar heeft opgezet, onder de naam ‘Start Something’. Dit online en instore platform focust op inspiratie en beleving. De lancering van de mind workout werd gestroomlijnd met de lancering van de nieuwe sportcollecties van bekende sportmerken zoals Reebok, Adidas, Nike, Calvin Klein, Champion en Off The Radar.

De Mind workout wordt georganiseerd in de volgende filialen: Groningen (15 maart), Den Bosch (22 maart), Den Haag (25 maart), het Belgische Gent (23 maart) en Leeuwarden (29 maart). Klanten kunnen zich via de website van Men at Work opgeven.

Beeld: Men at Work

Men At Work