Miss Etam zal voortaan ook bij onze oosterburen actief zijn. De populaire Nederlandse modeketen heeft deze maand in Duitsland onder de naam Miss E een webshop gelanceerd voor haar Duitse klanten.

Miss Etam heeft dankzij een aantal winkels dicht bij de grens met Duitsland de Duitse klanten en hun smaak goed leren kennen. Daarom was het voor het merk een logische stap naar een eigen webshop voor deze markt. Voorlopig blijft het hierbij, zegt het merk in een persbericht, maar een uitbreiding naar fysieke winkels behoort tot de mogelijkheden.

De betaalbare, maar modieuze collectie is bestemd voor alle maten. Zo heeft Miss Etam het assortiment onderverdeeld in vier verschillende labels. Miss E Studio bevat nieuwe stijlen en trends in de maten 36 tot 46, terwijl Miss E Collection de drager comfortabele en vertrouwde favorieten biedt, tevens in de maten 36 tot 46. Miss E Inspired bestaat uit modieuze items gericht op de volslanke vrouw, in de maten 44 tot 54, terwijl Miss E Everyday een uitgebreide collectie met goeie basics voor deze categorie biedt.

Miss Etam moederbedrijf FNG liet eerder deze maand weten met merken zoals Miss Etam in Nederland en Brantano in België een ‘local hero strategy’ verder uit te bouwen en zo een grote speler te worden in de Europese markt. Miss Etam noteerde in de eerste helft van dit boekjaar een omzetgroei van 4,5 procent.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN