• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Noisy May neemt afscheid van moederbedrijf Vero Moda

Noisy May neemt afscheid van moederbedrijf Vero Moda

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

Bestseller merk Noisy May krijgt de kans om zich te bewijzen als zelfstandig merk. Waar het merk normaal gesproken te koop is in Vero Moda winkels, krijgt het nu een eigen pop-up in Parijs. Vanaf maart zal het streetwear merk onafhankelijk opereren meldt de Deense groep op de website.

’Op eigen voeten staan, betekent niet het verbreken van alle banden met de familie en Noisy May hoopt op een samenwerking met moederbedrijf Vero Moda die in het verschiet zijn vruchten afwerpt,” aldus Bestseller. Het merk heeft vanaf nu een eigen team die alle projecten aanstuurt.

De pop-up in Parijs vindt plaats van 27 maart tot en met 17 april. Andere pop-ups of winkels zijn nog niet aangekondigd.

Het label staat vooral bekend om de collecties geïnspireerd door trends die te zien zijn op straat. “Noisy May voorziet cutting-edge collecties voor de modebewuste vrouw samen met on-trend items.”

Beeld: Website Bestseller Group

Bestseller
NOISY MAY