• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Scotch & Soda’s ‘Brutus’-etalage voor de Bijenkorf Amsterdam

Scotch & Soda’s ‘Brutus’-etalage voor de Bijenkorf Amsterdam

Door Marjolein Stormezand

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

Scotch & Soda viert de lancering van hun pre fall-collectie 2019 met een eigen etalage bij de Bijenkorf Amsterdam. Dit deelt het Nederlandse bedrijf in een persbericht.

Als onderdeel van Scotch en Soda’s pre fall '19-denimcollectie genaamd ‘The Boathouse' introduceert het merk een speciale capsule collectie met Popeye's rivaal ‘Brutus’; een capsule collectie beschikbaar voor mannen, vrouwen, jongens en meisjes.

Om deze lancering te vieren ging Scotch & Soda een samenwerking aan met de Bijenkorf. Daar heeft het merk een eigen etalage. Naar eigen zeggen wordt via een bewegend venster de collectie tot leven gebracht.

Scotch & Soda heeft een sneltekenaar uitgenodigd die zaterdag 18 en zondag 19 mei, van 12 tot 17.00 uur, op de herenafdeling in de Bijenkorf Amsterdam aanwezig is om op verzoek van klanten een tekening te maken. Het modemerk vermeldt in het persbericht dat een aankoop hiervoor niet nodig is.

Beeld: Scotch & Soda

Brutus
De Bijenkorf
etalage
Pre-Fall 2019
Scotch & Soda