United Wardrobe, online tweedehands kledingplatform heeft de handen ineengeslagen met PostNL. De samenwerking moet ervoor zorgen dat het verzenden van items nog makkelijker wordt voor verkopers en dat kopers meer informatie kunnen krijgen over het verzendproces.

De samenwerking maakt het mogelijk om online te frankeren bij de koop of verkoop van een kledingstuk. “Door online frankeren te integreren verbeteren we twee belangrijke pijlers van ons platform: gemak en controle voor onze gebruikers,” aldus oprichter Thijs Verheul in het persbericht. “Als kers op de taart print PostNL het verzendlabel voor je. Hiervoor stuurt United Wardrobe de verkopers een barcode die in de PostNL-locatie gescand wordt. De verkopers hoeven de kleding dus enkel te verpakken en in te leveren.”

Uit onderzoek van PostNL is gebleken dat online frankeren hoge klanttevredenheid oplevert en dat deze klanten vaker bestellen en terugkomen. “Dankzij dit vereenvoudigde verzendproces wordt het nog aantrekkelijker om op United Wardrobe kleding te verkopen en te kopen,” aldus het persbericht. Vanaf begin februari kan op de site of in de app gekozen voor online frankeren via PostNL.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN