• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • V&D wil hulp van consumenten

V&D wil hulp van consumenten

Door Yasmine Esser

bezig met laden...

Scroll down to read more

Na Hema heeft ook V&D de hulp van consumenten ingeroepen. Op de website Blijmet.vd.nl kunnen consumenten meedenken over een nieuw winkelconcept van het warenhuis. Drie van de drieënzestig filialen van V&D worden testwinkels.

Niet alleen V&D’s vaste klanten, maar iedereen die graag wil meepraten over de toekomst van het warenhuis kan zijn mening uiten over alle onderdelen van de warenhuisformule, zoals de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling. Wekelijks worden nieuwe conversatie-onderwerpen door V&D op de website toegevoegd.

“We weten dat de consument van nu en van de toekomst andere verwachtingen heeft van warenhuizen. Zo wil de consument dat er veel meer gebeurt op de winkelvloer. Natuurlijk hebben we daar zélf ideeën over en die toetsen we op deze manier bij onze klanten. Wij willen graag weten waar onze klanten blij van worden," aldus CEO John van der Ent.

Hema riep consumenten onlangs op om op social media te gaan stemmen, welke producten in prijs verlaagd moeten worden.

HEMA
V&D