Winkelketen The Stone introduceert luxure The Stone Concept

Multibrand retailer The Stone breidt uit. De winkelketen heeft namelijk een nieuw concept geïntroduceerd met een luxure en exclusievere uitstraling, aldus een woordvoerder van het merk tegen FashionUnited. The Stone heeft in het najaar drie winkels uitgerold.

The Stone Concept heeft het doel om meer bijzondere en unieke merken naar steden en dorpen te brengen. “Op deze manier maken consumenten uit de omgeving kennis met het exclusieve assortiment.” The Stone Concept is niet separaat van de reguliere winkels, zo meldt de woordvoerder. Er is namelijk geen aparte website opgezet, op de website van The Stone is een tab, met de kleding van The Stone Concept.

Winkelketen The Stone introduceert luxure The Stone Concept

Het nieuwe concept, waarvan nu winkels zijn in Lisse, Krimpen aan de IJssel en Oestgeest, heeft merken uit een hogere prijsklasse in het aanbod. Onder andere Sofie Schnoor, Gestuz, Rue de Femme, Freebird Icon, Aaiko, Harper & Yve, Simple the Brand en Y.A.S. zijn te koop. Ook biedt The Stone Concept geschenk- en interieurartikelen.

Op de korte termijn zijn er geen plannen om extra The Stone Concept-winkels te openen, zo meldt de woordvoerder. The Stone heeft meer dan 50 winkels in West- en Midden Nederland. De retailer biedt merken voor dames en heren.

Winkelketen The Stone introduceert luxure The Stone Concept

Beeld: Via The Stone

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN