Woolrich breidt uit naar Amsterdam en lanceert nieuw winkelconcept

Het Amerikaanse merk Woolrich had al een flagshipstore in Maastricht, en recentelijk kwam daar de nieuwe flagshipstore aan de PC Hooftstraat in Amsterdam bij. Het is onderdeel van een internationaal expansieplan, dat gepaard gaat met een nieuw winkelconcept. Dat meldt Sportswearnet.

De nieuwe winkel in Amsterdam heeft een oppervlakte van 190 vierkante meter, verdeeld over 2 verdiepingen. De voorgevel is voorzien van een grote glazen pui en in de kelder is een kleine loungehoek gerealiseerd.

De Amsterdamse flagshipstore is ingericht volgens een nieuw winkelconcept, dat is ontwikkeld door het prestigieuze Japanse architecten studio Wonderwall, onder leiding van Masamichi Katayama.

Met de tweede vestiging in Nederland bouwt het Amerikaanse merk aan de internationale expansie, waarbij er ook nieuwe winkelopeningen in de rest van de Benelux gepland staan. In 2014 werden er al nieuwe flagshipstores geopend in steden als Praag, Hamburg en Tokyo, en dit jaar komen daar Amsterdam, Berlijn en Boston bij.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN