Wortmann en ANWR Group slaan handen ineen voor strategische alliantie
bezig met laden...
ANWR Group en Wortmann KG slaan de handen ineen. De Europese retailorganisatie en het moederbedrijf van Tamaris zijn een strategische alliantie aangegaan, zo melden de twee bedrijven in een persbericht.
De samenwerking moet er voor zorgen dat de Duitse online winkel voor Tamaris ook een verkoopplatform wordt voor winkeleigenaren van Tamaris. Hiermee wil het een e-commerce platform creëren die een oplossing biedt voor fysieke retailers dat zowel relevant en efficiënt is, aldus het persbericht.
Vanaf juli dit jaar krijgen gespecialiseerde retailers toegang tot het platform om daar hun producten te verkopen. Hierdoor wordt de voorraad die retailers hebben van, in dit geval Tamaris-producten, ook getoond op de online shop van het merk. “Consumenten hebben de regels opnieuw uitgevonden de afgelopen jaren en willen dat leveranciers en gespecialiseerde retailers een gezamenlijke oplossing bieden voor de samenkomst voor een online en offline wereld,” aldus Jens Beining, CEO van de Wortmann Shuh-Holding, in het persbericht.