Sinds het begin is het universum van Pepe Jeans London geïnspireerd door het iconische Londen Portobello, waar de kenmerken van de stad en de urban vibe samenkomen en zorgen voor iets heel uniek

Oakley diept zijn Prizm™-aanbod uit met twee nieuwe Prizm™ Sport-zonnebrillen en vier Prizm™ Everyday-monturen. De leider in het sportbrillensegment ontwikkelde deze revolutionaire

Augustus 2019, Amsterdam - De CALVIN KLEIN JEANS herfst-campagne, GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS, beeldt de opwinding van fysieke aanraking en de spontane geest van liefde uit met echte koppels. De ni

In tijden van ongebreidelde urbanisering, verlangt de mens naar een leven van eenvoud en verbondenheid met de natuur. Samsøe & Samsøe borduurt voor Autumn 2019 verder op de nostalg

ISSEY MIYAKE AW19 WOMENSWEAR, HUISPATRONEN HERBEZOCHT EN HERUITGEVONDEN Onder het imposante glazen gewelf van het Lycée Carnot, verschijnen de mannequins van Issey Miyake initieel per twee ten

Sebago is aan een edgy wederopmars bezig in het internationale modelandschap. Wie voordien enkel de bootschoen voor de geest kon halen bij het denken aan dit heritage brand, niets is minder waar. Seb

Sinds zijn ontstaan in 1966 is Vans de voorvechter van individuen en groepen die tegen de stroom in gaan. Als trailblazer van de Californische surfcultuur, pionier van de skating movement en mecenas

Werkmansvestpionier Le Mont St Michel breit al enkele jaren discreet verder aan zijn succes in het Aziatische halfrond. Ondertussen ligt het Bretoense huis bij toonaangevende retailers als Boon The S

Augustus 2019, Amsterdam - In #MYCALVINS IRL (In Real Life), de CALVIN KLEIN UNDERWEAR campagne voor de herfst van 2019, draait het om twee compleet verschillende invalshoeken op de vraag: hoe ziet s

Christian Wijnants maakt dit najaar een reis naar de huiselijke utopia van zijn jeugd. Als kind van de jaren zeventig zocht en vond de Belgische ontwerper inspiratie in de muziek en films, van de cha

Amsterdam,8 augustus 2019 - Filippa K lanceert de nieuwe Herfst/Winter 2019 collectie met de campagne getiteld 'Open Space'. Het nieuwe seizoen van Filippa K zoekt de grens op tussen tijdloos en mode

Amsterdam, augustus 2019 - Een viering van één van de meest invloedrijke kunststromingen van de 20e eeuw, een eerbetoon aan eigen cultuur en karakter en een (nieuwe) interpretatie van d

Amsterdam, maandag 5 augustus - Hutspot opent zevende winkel in Breda en is hiermee één van de eerste merken dat zich vestigt in de nieuwe Houtmarktpassage. De gerenoveerde Houtmarkt in

Breganze// Asolo, Italië. 1 augustus 2019. Met trots presenteert DIESEL haar nieuwste samenwerking met Alpinestars; Italiaanse meesters op het gebied van technische en beschermende kleding voor

N Ø N A M E A W 1 9 O N M I S B A R E F O O T W E A R K L A S S I E K E R S M E T N I N E T I E S C O O L Twintig jaar na de lancering van zijn eerste collectie, ambieert het Frans

JULIETTE SWILDENS SPEELT DIT NAJAAR VIRTUOOS MET MANNELIJKE EN VROUWELIJKE CODES Swildens AW19 herinterpreteert tijdloze klassiekers op een frisse en onconventionele manier. Juliette mixt daarbij mo

Tom Tailor x Tom Boonen Unieke samenwerking leidt tot capsulecollectie FW19 Eerder dit jaar ging Tom Boonen een samenwerking aan met kledingmerk Tom Tailor. Die samenwerking houdt onder meer in dat T

IKKS & LAETITIA CASTA IN HET FW19 SEIZOEN Laetitia Casta is gezicht van de herfst/winter 2019 campagne van IKKS. Je herkende ongetwijfeld de magnetische Laetitia Casta met haar tijdloze gezicht e

Als het van Marie Jo afhangt, betreed je dit najaar in stijl en met vastberaden tred de werkvloer. Het geheim van een geslaagde werkgarderobe schuilt immers in de juiste essentials. En daar mag Pearl

26 juli 2019, Amsterdam - UNIQLO, de Japanse internationale kleding retailer, kondigt vandaag met trots de lancering van de UNIQLO en JW ANDERSON 2019 Herfst/Winter collectie aan. De lancering zal p