• Home
  • Special Pages
  • Meest waardevolle merken in de mode

Meest waardevolle merken in de mode

De FashionUnited lijst van top 100 meest waardevolle merken in de mode verzamelt de grootste modemerken ter wereld op basis van merkwaarde. FashionUnited heeft een unieke formule voor modemerken ontwikkeld om de huidige merkwaarden van publieke en private modemerken te berekenen. Louis Vuitton, Nike, Chanel, Hermes, Gucci, Zara, Adidas, Uniqlo, Dior, Cartier, Rolex, H&M, Prada, Coach, Tiffany & Co. en Moncler voeren de ranglijst momenteel aan en bevast de meest waardevolle kledingmerken ter wereld.

Bekijk hier de Top 100Bekijk hier alle kledingmerken
Featured
Mode|Marketing

De juiste 'vibe' verkopen: Waarom modemerken meer nodig hebben dan alleen een product

In het afgelopen decennium is de waarde van mode verder gegaan dan alleen stof en vorm. Waarde ligt nu in bredere sociale, culturele en ecologische betekenissen. Een spijkerbroek is nooit zomaar een kledingstuk van denim; het staat symbool voor creativiteit, gemeenschap en lifestylewaarden. Elk kledingstuk is een transactie van betekenis: de...

bezig met laden...