• Home
  • Special Pages
  • Meest waardevolle merken in de mode

Meest waardevolle merken in de mode

De FashionUnited lijst van top 100 meest waardevolle merken in de mode verzamelt de grootste modemerken ter wereld op basis van merkwaarde. FashionUnited heeft een unieke formule voor modemerken ontwikkeld om de huidige merkwaarden van publieke en private modemerken te berekenen. Louis Vuitton, Nike, Chanel, Hermes, Gucci, Zara, Adidas, Uniqlo, Dior, Cartier, Rolex, H&M, Prada, Coach, Tiffany & Co. en Moncler voeren de ranglijst momenteel aan en bevast de meest waardevolle kledingmerken ter wereld.

Bekijk hier de Top 100Bekijk hier alle kledingmerken
Business

Marcolin en Adidas verlengen brillenlicentie tot 2032

Marcolin en Adidas hebben de wereldwijde licentieovereenkomst voor de brillencollecties van Adidas Sport en Adidas Originals verlengd tot 2032. “Deze verlenging verstevigt de succesvolle samenwerking die in 2020 van start ging, waarbij Marcolin de brillencollecties voor beide Adidas-merken ontwerpt, produceert en distribueert”, aldus een...

bezig met laden...

Featured
Business

Chanel ziet omzet en winst dalen, maar blijft inzetten op strategische investeringen

Chanel, een toonaangevend merk in de luxesector, zag in boekjaar 2024 de omzet met 4,5 procent dalen tot 18,7 miljard dollar (ongeveer 16,51 miljard euro). Deze terugval is het gevolg van economische tegenwind en veranderend koopgedrag van consumenten. De winst kreeg een nog hardere klap: die daalde met 28,2 procent tot 4,5 miljard dollar....

bezig met laden...