• Home
  • Special Pages
  • Meest waardevolle merken in de mode

Meest waardevolle merken in de mode

De FashionUnited lijst van top 100 meest waardevolle merken in de mode verzamelt de grootste modemerken ter wereld op basis van merkwaarde. FashionUnited heeft een unieke formule voor modemerken ontwikkeld om de huidige merkwaarden van publieke en private modemerken te berekenen. Louis Vuitton, Nike, Chanel, Hermes, Gucci, Zara, Adidas, Uniqlo, Dior, Cartier, Rolex, H&M, Prada, Coach, Tiffany & Co. en Moncler voeren de ranglijst momenteel aan en bevast de meest waardevolle kledingmerken ter wereld.

Bekijk hier de Top 100Bekijk hier alle kledingmerken
Business

Kwartaalomzet Christian Dior daalt te midden van ‘verstoorde geopolitieke’ omgeving

Luxegroep Christian Dior heeft een omzet van 20,3 miljard euro geboekt voor het eerste kwartaal van 2025. Dit is een lichte daling ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, doordat de ‘verstoorde geopolitieke en economische omgeving’ effect bleef hebben. De totale groepsomzet daalde met twee procent ten opzichte van de 20,7 miljard euro die...

bezig met laden...

Mode|OPINIE Featured

Waarom luxemerken benoemingen van designers uitstellen

Is zwijgen goud? Bestuurders bij luxe modehuizen lijken dat zeker te denken. Terwijl de topmaisons gedijen bij narratieve controle, onthullen de recente vertragingen in aankondigingen van nieuwe ontwerpers een industrie die worstelt met onzekerheid en herijking van merkidentiteit. Maar voor de industrie in het algemeen - en de consument - heeft...

bezig met laden...