Binnenkijken bij Sunday School

Op de eerste editie van kindermodevakbeurs Sunday School heerst een positieve sfeer. Standhouders en bezoekers zijn enthousiast, ook over de locatie. De Fabrique in Maarssen, Utrecht, is een sfeervolle industriële locatie. Verdeeld over zes hallen - Loodsen 5-8, de Kalvermelk en Silo 36 - exposeren tachtig merken onder wie onder wie Minoti & Silke Fashion van agent Raymond Maclean, Starfreak, Hound, Frankie & Liberty, IKKS, Noppies, Bess en Z8. In de verbindingshallen is sfeerverlichting neergezet en op de vloer is Top40-muziek te horen.

"Er heerst een hele positieve vibe. Alleen de toiletten zijn al leuk," vertelt Nicole Boonstra, sales manager van Z8. Het kindermodemerk gaat richting 350 verkooppunten in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland. "We hebben het druk, er zijn nieuwe klanten en ook een paar oude klanten." Boonstra noemt het positief dat er geen beursplattegrond is, zo worden bezoekers uitgenodigd alle stands te bekijken. “Het is bijna jammer dat het maar een dag is."

Sunday School is een initiatief van Rob de Vos, voormalig eigenaar van Jake Fischer en Stefan Flint, vroeger vertegenwoordiger van het kindermodemerk.Het concept van Sunday School; lage wanden van de stands, industriële setting, en de focus op inspiratie, is volgens De Vos geïnspireerd op de eerste editie van de Bread & Butter beurs in Duitsland.

Een beeldimpressie:

Binnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday SchoolBinnenkijken bij Sunday School

Foto’s: FashionUnited

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN