Bread & Butter 2017 gaat voor ‘Bold’
bezig met laden...
De tweede editie van Bread & Butter by Zalando heeft het thema ‘Bold’. De trend show vindt dit jaar plaats van 1 tot en met 3 september in Arena Berlin. Vorig jaar debuteerde Bread & Butter met het nieuwe concept als modefestival voor consumenten.
Tijdens het evenement viert Zalando ‘het begin van het seizoen met brand partners en consumenten’ en ‘richt zich op het geven van inzicht in trends op het gebied van mode, lifestyle en mode voor iedereen.’ Merken waaronder Adidas, Alpha Industries, Converse, Lee, Reebok en Vans zullen dit najaar aanwezig zijn.
“Vorig jaar zijn we succesvol een heel nieuw hoofdstuk begonnen voor Zalando en Bread & Butter,” zegt Carsten Hendrich, VP Brand Marketing bij Zalando in een persbericht. “We hebben 20.000 mensen verbonden tijdens het evenement met mode en muziek waar ze van houden. Met ons nieuwe motto ‘Bold’ willen we het naar het volgende niveau tillen: Ons doel is om de verschillende aspecten van de modewereld te vieren en daarbij gebruik te maken van techniek en live communicatie kanalen zodat dit platform fashionista’s door heel Europa bereikt.”
Ticketprijzen, het programma en brand partners voor het driedaagse evenement worden de aankomende maanden bekendgemaakt.
Het vakevenement werd opgericht in 2001. Na verschillende up’s en downs voor de beurs investeerde Zalando in het concept. In 2016 ging Bread & Butter verder als modefestival voor consumenten in plaats van modevakbeurs.
Lees ook:
- ’Tijdlijn 15 jaar Bread& Butter
- Bread & Butter by Zalando: mode moet je ervaren
Foto: Anne Buis/FashionUnited