Modebeurs BrandsHatch keert 'waarschijnlijk' terug
bezig met laden...
Modebeurs BrandsHatch vindt opnieuw zijn weg in het beurzenlandschap. De beurs, die in 2022 al eens plaatsvond, keert ‘waarschijnlijk’ terug, zo meldt de organisatie van BrandsHatch en SundaySchool aan FashionUnited. Of BrandsHatch doorgaat, hangt af van het aantal deelnemers.
Volgens de organisatie kunnen deelnemers een ‘inspirerende beurs verwachten waar merken hun collectie presenteren in een stand waar men hun identiteit en collectiebeeld weergeeft’.
Met de terugkeer van BrandsHatch, komt er ook een vernieuwd concept. Zo biedt de beurs geen compleet ingerichte stands meer aan, maar kunnen deelnemers de stands zelf inrichten. Hierdoor worden volgens de organisatie van de beurs kosten bespaard. Deelnemers betalen voor de komende editie 95 euro per vierkante meter (voorheen was dat 195 euro per vierkante meter). Een ander verschil met de voorgaande edities: Alles vindt in één hal plaats.
Áls BrandsHatch het komende beursseizoen zijn rentree maakt, staat de beurs gepland op 15 januari in de Expo Greater Amsterdam te Vijfhuizen, waar tevens Sunday School plaatsvindt.