• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Brits merk Russell & Bromley benoemt eerste creatief directeur

Brits merk Russell & Bromley benoemt eerste creatief directeur

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen
Russell & Bromley benoemt Daniel Beardsworth-Shaw tot eerste creatief directeur. Credits: Russell & Bromley / Neil Bedford

Familiebedrijf Russell & Bromley heeft voor het eerst een creatief directeur aangesteld. Ontwerper Daniel Beardsworth-Shaw sluit zich aan bij het 140 jaar oude schoenen- en accessoiresmerk, zo blijkt uit een persbericht.

Beardsworth-Shaw heeft zijn strepen al verdiend in de mode-industrie. Zo werkte hij bij de merken Hunter, Sweaty Betty en Christopher Raeburn. Russel & Bromley prijzen de ontwerper in het persbericht voor zijn ‘uitgebreide kennis van verantwoord en slim ontwerp en productie’. “Daniel heeft in wereldwijde markten gewerkt waar hij productlijnen, campagnes en winkels heeft gecureerd die allemaal het belang van het concept benadrukken zonder een commerciële mindset te verliezen”, aldus het bericht.

De komst van de nieuwe ontwerper valt samen met ‘een nieuw hoofdstuk voor Russell & Bromley’. Zo heeft het recent een nieuw kantoor betrokken in Londen en richt het zich op een merktransformatie. In deze transformatie moet ‘de iconische status als luxe en modieus schoenenmerk’ bevestigd worden.

Russell & Bromley