Deichmann focust op digitalisering met benoeming Chief Digital Officer
bezig met laden...
Schoenengroep Deichmann SE zet verder in op digitalisering. Het bedrijf heeft Sebastian Hasebrink aangesteld als Chief Digital Officer en hoopt het digitale aspect van de groep te versterken.
“We blijven constant ons doel najagen om klanten het beste aanbod te bieden via elk kanaal,” aldus Heinrich Deichmann, voorzitter van Deichmann SE in het persbericht. “Om deze structuren verder te versterken binnen de internationaal groeiende bedrijven, hebben we een specialist aangetrokken, Sebastian Hasebrink.” De aankomende jaren zal Deichmann verder investeren in de ontwikkeling van digitale vaardigheden. Hiermee hoopt het een positie als marktleider in de Europese schoenenmarkt te verzekeren in de toekomst, aldus het bericht.
“De structurele verandering in de behoeften van consumenten en snelle technologische ontwikkelingen zorgen dat er meer druk ligt bij retailers,” aldus Hasebrink in het bericht. “We zullen systematisch de fantastische kansen die deze tijd biedt gebruiken en de groep op een lijn brengen met de klant met de hulp van de nieuwste technologieën.”