• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Galeries Lafayette zet in op omnichannel met nieuwe directeur

Galeries Lafayette zet in op omnichannel met nieuwe directeur

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen

Galeries Lafayette heeft Constance de Polignac aangesteld als marketing & digital director. Ze is verantwoordelijk voor de omnichannel strategie van het bedrijf. Dat heeft Galeries Lafayette in een persbericht bekendgemaakt.

Het is een nieuw gecreëerde functie, waarbij De Polignac rapporteert aan CEO Nicolas Houzé. Ze is al begonnen aan haar nieuwe baan; de aanvang was op 22 augustus.

De Polignac heeft al 20 jaar ervaring in marketing en e-commerce, vooral bij mode- en beautybedrijven. Zo werkte ze eerder bij Biotherm, Unilever en Sephora. Sinds 2012 werkte ze als digital & marketing director voor de Franse keten Camaïeu.

Vorig jaar begon Galerie Lafayette al met het uitrollen van een multi channel strategie, waarbij het hele warenhuis een nieuwe visuele identiteit kreeg. "In een omgeving met steeds meer concurrenten voor onze traditionele detailhandel, is de vernieuwing van de visuele identiteit van ons leidende merk Galeries Lafayette als een van de belangrijkste mijlpalen van ons hervormingsplan, dat zich richt op het uitvinden van het warenhuis van morgen", zet Nicolas Houze, CEO van Galeries Lafayette en BHV Marais destijds. "Dit vernieuwde imago zal ons in staat stellen om de strategische acties uit te voeren die het bedrijf geïmplementeerd heeft, met name met betrekking tot onze versnelling in de multichannel strategie, de revitalisering van ons winkelnetwerk, de premiumisatie van ons productenaanbod en onze gerichte internationale expansie."

Beeld: Facebook Galeries Lafayette

Galeries Lafayette