Gerry Weber benoemt nieuwe Chief Digital Officer
bezig met laden...
Johannes Ehling versterkt vanaf april het management van Gerry Weber AG. Dit maakt het bedrijf bekend in een persbericht. Ehling zal aantreden als Chief Digital Officer en Chief Sales Officer. Met het nieuwe management wil het bedrijf een nieuw programma ontwikkelen om de duurzame winstgroei tot stand te brengen, aldus het bericht.
“Ik ben erg tevreden met de aanstelling van Johannes Ehling als Chief Sales Officer en Chief Digital Officer en de verlengde aanstelling van Jörg Stüber als Chief Financial Officer zorgt voor een ervaren en competent management team,” aldus CEO van Gerry Weber International, Ralf Weber. “Samen met alle werknemers zullen we Gerry Weber terug leiden naar duurzame en winstgevende groei en zetten daarvoor al onze maatregelen in.” Ehling was eerder werkzaam bij Willy Bogner en Escada-Sport.
In het persbericht bevestigd de groep ook een verwachte omzet tussen de 870 en 890 miljoen euro voor het fiscale jaar 2017/2018. Naar verwachting komt het EBIT uit tussen de 10 en 20 miljoen euro. Eerder deze week werd bekend dat Gerry Weber International werkt aan de lancering van een online premium merk, Gr[8]ful.